Než se začne cvičit power jóga

Pokud se rozhodnete, že začnete power jógu cvičit, tak byste se měli řídit několika důležitými zásadami, aby se vám cvičilo co nejlépe. Začít musíme jídlem. Před tím, než půjdete cvičit power jógu, rozhodně nejezte. S plným žaludkem by cvičení nebylo úplně ideální.

Doporučuje se 4 hodiny před započetím cvičení nejíst. Pokud ale tento interval nedodržíte, tak nezoufejte, jde pouze o doporučení, nikoliv o striktní příkaz. Rozhodně si také pře cvičením dojděte na toaletu. Přerušování cvičebního cyklu potom narušuje samotnou harmonii cvičení a je bezesporu zbytečné. Mnohdy také ruší ostatní cvičitelky a nebo samotnou předcvičovatelku či předcvičovatele. Určitě byste se také měli vybavit oblečením, které bude nejvhodnější pro cvičení. Ideální jsou tepláky nebo přiléhavé legíny s kvalitním tričkem, jež je dobře schopno odvést pot do horní vrstvy oblečení a nenechat jej uvnitř. Pořiďte si také podložku. Jde cvičit pochopitelně i bez ní, ale když vám to nebude klouzat, rozhodně to bude plus.

Prostředí, ve kterém budete cvičit, by mělo být hodně provzdušněné, proto si určitě nechte otevřená okna, aby vzduch cirkuloval volně celou místností. Rozhodně se při józe nepřepínejte. Nejedná se o soutěž. Určitě to není powerball, který si lidé pořizují, aby se zúčastnili různých turnajů, jež jsou pořádány milovníky této fitness zábavy. Při samotném cvičení si dejte pozor zejména na zpevňování břišních svalů. Oblast pupku by měla být vtažena dovnitř a pánevní dno by mělo být zpevněno. Díky zpevnění předejdete pozdějším bolestem zad. Za nejdůležitější součást cvičení power jógy se považuje dýchání. Dýchejte nosem! Dýchání musí být hluboké a také klidné. Snažte se také dýchat v určitém rytmu, který vám celé cvičení do jisté míry usnadní. Stoprocentně s ničím nespěchejte, nejde o rychlost, ale o kvalitu.